torsdag 20 mars 2014

Detta ägnar jag den mesta tiden till...

Just nu ägnar jag mycket tid till att gå igenom gamla foton för att skicka till kronofogden. 
Måste ha bilder på de ägodelar vi vill få ut från mammas lägenhet. 
Dessutom försöker jag hitta bilder på mamma med smycken på sig. De foton jag har tagit på senare år är ju digitala och de går det att zooma på. Toppen. Lite värre med bilder från när jag var liten. Jag behöver dessutom bilder på mormors smycken som mamma förvarade. Mormor gick bort för 15 år sedan.  Så det är verkligen detektiv arbete jag sysslar med.  Däremellan torkar jag snoriga näsor för ja nästa förkylning har drabbat oss. En vecka var barnen pigga och glada..
I tisdags var saknaden extra påtaglig eftersom det var mammas födelsedag.  Hon skulle fyllt 60 år.


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar